• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Рекомендації психолога

Поради психолога. Основні правила безпечної роботи в інтернеті.

1.Не давайте нікому своїх паролів.

2.Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.

3.Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.

4.Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного вмісту, пропозиції).

5.Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.

6.Не діліться своїми фото з незнайомцями.

7.Не повідомляйте інформацію про кредитні картки (номер картки, термін дії та таємний код).

8.Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.

9.Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.

10.Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.

11.Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).

12.Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.

13.Уникайте того, щоб викладати в інтернет фото з інтерьєром квартири, дорогих речей, назвами вулиць на яких ви часто буваєте.

14.Засекретьте свою сторінку в соцмережах та додавайте у друзі лише реально знайомих вам людей.

Рекомендації психолога для вчителів щодо спілкування з підлітками.

- Проявіть інтерес до дитини, що в свою чергу приверне його увагу та налаштує до вас.

- Потрібно розуміти, що провідна діяльність підлітка – спілкування. Тож аби це не було проблемою для вас - зробіть все можливе аби підліток спілкувалася на уроці з вами. Вдосконалюйте себе, аби бути цікавим для учня.

- Ні в якому разі неможна оцінювати саму дитину, її особистість в цілому. Оцінюйте тільки її дію та пояснюйте їх наслідки.

- Критика має бути тільки аргументована і здійснюватися при індивідуальній бесіді.

- Спробуйте розмовляти з підлітками у діловій формі, зберігаючи довірливі відносини. Це допоможе дитині скорегувати свою поведінку.

- Контролюйте емоції. Часто поведінка підлітка сприймається на свій рахунок, але важливо пам’ятати, що підліток веде себе так не для того, аби вам «насолити» або «докорити».

- Порівнюйте дитину тільки з його досягненнями у минулому. Акцентуйте увагу на досягненнях, сильних сторонах учня.

- Дозволяйте помилятися. У майбутньому це вплине на поведінку підлітка: «спробувати і можливо помилитися» краще ніж «навіть не намагатися починати, а що як не вийде».

- Дозволяйте дитині висловлюватися, виражати емоції. Переживати і відчувати будь-які емоції – це нормально.

- Давайте можливість виконувати завдання групою або у парах. Це допоможе згуртувати колектив та покращить їх навички комунікації, а також спрямує їх енергію на досягнення спільної цілі.

- Дайте підлітку можливість зарекомендувати та проявити себе. Звертайте увагу на здібності дитини та спрямовуйте її діяльність на їх покращення.

Кiлькiсть переглядiв: 273

Коментарi