• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Педагогічні інноваційні технології у школі

Мультипрофільне навчання!!!

Упровадження мультипрофільного навчання.

Оптимізація навчального навантаження шляхом обрання учнями певних навчальних предметів профільного рівня;

підготовка до вступу у ВНЗ.

Керівники експериментально-дослідної роботи

Новікова Раїса Іванівна (керівник ЕДР), директор спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 265 м.Києва з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу.

Якунін Ярослав Юрійович (науковий керівник ЕДР), завідувач кафедри Методики природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат хімічних наук.

Предмет дослідження

Система психолого-педагогічного супроводу мультипрофільного навчання в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 265 м.Києва з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу.

Основні завдання дослідження:

- розробити методику формування динамічних учнівських груп учнів старших класів;

- адаптувати та узгодити навчальні програми та навчальні плани для профільних динамічних груп учнів старших класів;

- забезпечити науково-методичну підготовку вчителів (інструктажі, консультації, методичні наради, тощо) для роботи в учнівських динамічних групах в умовах мультипрофільного навчання;

- скласти і впровадити індивідуальні графіки навчання школярів в умовах мультипрофільності навчального закладу;

- визначити і здійснити необхідні заходи для попередньої підготовки учнів до навчання у динамічних учнівських групах;

- вивчити мотиваційну та психологічну готовність учнів до вибору профілю навчання;

- обрати та запровадити ефективні методики вивчення запитів учнів та їхніх батьків щодо профілізації в умовах мультипрофільного навчання;

- здійснювати моніторинг та аналіз психологічного стану та якості навчальних досягнень учнів як головних показників успішності реалізації експериментально-дослідної роботи;

- розробити рекомендації для керівників СЗШ щодо особливостей організації мультипрофільного навчання у старших класах спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням окремих предметів м.Києва.

Етапи здійснення експериментально-дослідної роботи

Програма інноваційної діяльності СШ № 265 з впровадженням моделі мультипрофільного навчання у старших класах розрахована на 2013-2018 роки.

1 етап: проектно-плануючий (травень – серпень 2013р.):

- розробка та затвердження програми експериментально-дослідної роботи "Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі";

- теоретико-практичне оволодіння психологами, вчителями-предметниками, класними керівниками та класоводами психолого-педагогічними технологіями прогнозування розвитку особистості учня і конструювання навчально-виховних задач його особистісного розвитку, методиками роботи в динамічних групах в умовах мультипрофільного навчання, діагностичними методиками комплексного аналізу навчально-виховного процесу;

- проведення методологічних семінарів-практикумів з питань конструювання задач особистісного розвитку учнів, класних колективів на основі комплексної психолого-педагогічної діагностики учасників навчально-виховного процесу шляхом системного аналізу освітнього процесу навчального закладу;

- теоретико-практичне оволодіння педагогічним колективом технології програмування та моделювання сюжетної лінії навчально-виховних проектів;

- проведення вхідного комплексного моніторингу готовності старшокласників до соціального і професійного самовизначення та самореалізації.

2 етап: адаптаційно-корегуючий (вересень 2013 – червень 2014)

- упровадження системи мультипрофільного навчання;

- моніторинг первинних результатів впровадження мультипрофільного навчання;

- визначення ефективності навчальних програм в системі мультипрофільного навчання з метою корегування траєкторій особистісного розвитку учнів;

- корегування методів роботи і навчальних планів.

3 етап: програмно-моделюючий (липень 2014р. – червень 2017р.)

- запровадження і оцінка ефективності технологій прогнозування розвитку особистості учня і конструювання навчально-виховних задач його особистісного розвитку, методик роботи в динамічних групах в умовах мультипрофільного навчання, діагностичних методик комплексного аналізу навчально-виховного процесу;

- удосконалення системи управлінської діяльності навчального закладу з урахуванням впровадження системи мультипрофільного навчання та проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу;

- проведення поточних зрізів психосоціального розвитку всіх учасників навчально-виховного процесу.

4 етап: узагальнюючий (липень 2017р. – серпень 2018р.)

- проведення статистично-кількісного аналізу результатів експерименту;

- здійснення порівняльного аналізу традиційного профільного і мультипрофільного навчання;

- проведення вихідного комплексного моніторингу готовності старшокласників до соціального і професійного самовизначення та самореалізації;

- науково-практична акредитація системи мультипрофільного навчання;

- проведення комплексного моніторингу результатів дослідно-експериментальної роботи;

- підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи і складання методичних рекомендацій.

Реалізація євроінтеграційних процесів в українській загальноосвітній школі.

Вивчення польської мови, співпраця з Вищою Лінгвістичною Школою управлінського органу гімназії "Soward" (Республіка Польща ).

Навчання в Українсько-польському центрі академічних обмінів з метою здобуття атестату про повну загальну середню освіту Республіки Польща.

Кiлькiсть переглядiв: 48

Коментарi